Alt og alle i en virksomhed bidrager – bevidst som ubevidst - til virksomhedens identitet og image. Gennem ord, tanker, handlinger og adfærd. Derfor er det vigtigt, at alle tages i ed og er med til at udvikle og formulere virksomhedens brand, hvis det skal være troværdigt og holdbart i længden.
Målet med kurset er at give både ledere og medarbejderne en forståelse for og nogle værktøjer til en grundlæggende strategi for og en løbende udvikling af virksomhedens brand og brandfortælling. Dermed trænes også deres blik for dagligt at bidrage som tydelige og værdiskabende brandambassadører for deres virksomhed.
Det lærer du på kurset

At forstå hvad organisatorisk branding er, og hvad det kræver

At bidrage til din organisations brand med viden, erfaringer og forståelse

At formulere en strategi og idéer til, hvorledes brandpotentialet kan omsættes til kommunikation på både fysiske og digitale platforme og til forskellige interessenter

At blive bevidst om din egen rolle og styrke dine kompetencer ift. den stadig udvikling af og arbejde med brandet
Kurset baserer sig på teori og undervisers egne erfaringer og cases inden for branding og storytelling og er en blanding af oplæg, kreative øvelser, feedback og diskussioner.