Referencer

Arla Foods: Strategi og kommunikationskoncept til internt IT-projekt
Aarhus Katedralskole
: Foredrag
Adventure World: Rejseartikler
Appetize: Portrætter og kulturartikler
ARKFOKUS: Artikler om arkitektur
Aveny-T: Essaytekst om forestilling
Billedkunstnernes Forbund: Artikler og anmeldelser om kunst
Branddirection: Udvikling af brand for køkkenproducent
Bro Kommunikation: Udvikling af kampagnekoncept for lokal bank
Center for Offentlig Kompetenceudvikling: Undervisning i strategisk kommunikation for kommunalt ansatte
Dansk Varefakta Nævn: Avis til folkeskoleelever om varedeklarationer
Danmarks Medie- og Journalisthøjskole: Undervisning i strategisk kommunikation og storytelling på journalistuddannelsen
Dansk Flygtningehjælp: Walk & Tell i Mols Bjerge og diverse fortælleøvelser med bål og cowboykaffe 
De Danske Danseskoler: PR og presse
Det Danske Madhus: Kursus i branding for ledelse og medarbejdere
Dansk Oplysningsforbund: Workshop om branding og politisk legitimering
DSV
: Interne strategier, ledelsesrådgivning og nyhedsbreve
Eductor: Kurser for bl.a. ISS
Efterskolen: Artikler
FleggaardLeasing: Kursus i kundekommunikation og intern kommunikation for hele organisationen
Galleri KANT: Portrætartikel 
Guldhammer Rådgivning: Storywalk og kernefortælling
Hanstholm Køkken: Profilbrochure
Havkajakroerne: Storywalkproces der førte til udarbejdelse af kernefortælling, kommunikationsstrategi og ny hjemmeside
HedeDanmark: Sproglig og layoutmæssig kvalificering af tilbudsmateriale
HjemmeHjælpen ApS: Hjemmeside og profiludvikling
Homelife: Profiludvikling og udarbejdelse af præsentationssmateriale
Håkull AS: Presse
ICTUS Fair Trade: Brand- og strategiudviklling
JKS Rekruttering: Krisekommunikation og profiludvikling
Kaløhus: PR og hjemmeside
Kant Arkitekter: Portrætartikel
Karpenhøj Naturcenter: Skærpelse af profil - bl.a. gennem ny hjemmeside, oplæg på SoMe strategi og udarbejdelse af nyt præsentationsmateriale
Klimasekretariatet i Aarhus Kommune: Workshop inkl. storywalk med fokus på kernefortælling
KUNSTUFF: Artikler
Landsbyggefonden: Pjece om beboerrådgivning
LOS: Kernefortælling og profiludvikling
Løkken-Vrå Højskole: Foredrag
MultiHouse: Salgsmateriale
Nordjyllands Kunstskole: Foredrag
NIRAS Konsulenterne: Projektkatalog om Roskilde Festival
Periskop: Oplæg om storytelling
Plenum, skoleledernes magasin: Klummer og artikler
Radikal Politik: Artikler
SEGES (Landbrug & Fødevarer): Ledelseskommunikation og udvikling af intern kultur samt udarbejdelse af kommunikationsstrategi
Siersbæklund Døgncenter: Dokumentation, hjemmeside og workshop
Skov Motorsport Promotions: Strategi og konceptudvikling
Startup Factory: Iværksætterworkshop for maskinemestre og maskiningeniører
Startvækst Aarhus: Rådgivning om kommunikation og markedsføring for nye og opstartende virksomheder
Suncil: Storywalk og workshop til udvikling af samarbejdskultur i organisationen
Syddansk Universitet
:Ekstern lektor i forandringsledelse
Syddjurs Kommune: Workshop om brug af storytelling på LinkedIn
Teatercentrum: Kreativ koncept for nyt navn og logo
Testrup Højskole: Foredrag
Turbineforlaget: Bog om reality-tv til folkeskoleelever
Vallekilde Højskole: Foredrag
Work4Health: Hjemmeside
Væksthus MidtJylland: Kursusforløb i branding og strategisk kommunikation for iværksættere
Ældre Sagen: Artikel
Østre Gasværk: Tekst om forestilling
Trine stiller utrolige mange spørgsmål, og hun er meget grundig og seriøs i sin tilgang til opgaverne.

Foruden at varetage og producere indholdet til vores interne nyhedssite, har Trine gennem flere år løst flere store kommunikationsstrategiske udfordringer i vores del af forretningen, der tæller 35 lande og knap 10.000 medarbejdere.

Som ekstern konsulent er Trine forholdsvis offensiv, men hendes engagement kommer af en oprigtig interesse i at være med til at udvikle og forbedre vores kommunikation.
Søren Schmidt, CEO DSV Road
a2be kommunikation | 8250 Egå  | Tlf.: 2891 5150