Få mere information om storywalks for både virksomheder og private inklusiv eksempler på stærk storytelling.
Læs om de forskellige versioner af en storywalkproces, man kan vælge imellem afhængig af antallet af deltagere og ønsker til det konkrete udbytte. 
 
Ruten ved Hald Sø, som bl.a. fører ud til Hald Ruin, over Stanghede, rundt om Inderø Skov, videre over Dollerup Bakker og tilbage langs den vestlige bred af Hald Sø.
Jeg føler mig privilegeret.
En storywalk i storslået natur har ført mig gennem drømme, værdier og refleksioner. De brede vidder får tankerne til at flyve uden begrænsninger, og en veltilrettelagt guide af spørgsmål og stunder med stilhed har nu givet mig en dybere forståelse for og en klar fortælling om, hvad det er, jeg skal søge i næste kapitel af mit arbejdsliv.
Anne Guldhammer, direktør i Guldhammer Origen
 
PPR-chefens storywalk
Lyt til dette knap 5 minutters uddrag af en storywalk med PPR-Chef Jan Sejersdahl Kirkegaard.
På en vandretur i Mols Bjerge får han udviklet sin fortælling om sit livslange arbejde med inklusion.
I dette klip er vi nået til etape 4 på vandreturen – på vej mod Trehøje - hvor fokus er på visionen for og den større værdi af stærke børnefællesskaber.
 

Storywalk

Få udviklet og tydeliggjort dit brand, din virksomhed, dit projekt eller dit liv med fortællingen som den store motor.

En storywalk er for ledere, projektansvarlige, teams, iværksættere, selvstændige eller enkelt individer, der har brug for at finde og kommunikere retning, formål, mening og værdi ifm. fx nye strategier, visioner, projekter, drømme og idéer.
Ved at kombinere grundelementer fra storytellingens værktøjskasse med vandreturens abc fører en storywalk dig sikkert i mål og gør dig klogere på din udfordring og den kommunikation, der kan hjælpe dig med at løse den.

Udbytte af en storywalk:
 
 Giver dyb indsigt og forståelse for kernen i og målet med ens virksomhed, projekt, idé, drøm eller produkt.
 
 Giver svar på de mest grundlæggende spørgsmål, der optager mennesker såvel som organisationer; hvor kommer vi fra, hvor er vi nu, hvor vil vi gerne hen, hvordan kommer vi derhen, hvorfor skal vi derhen?
 
 Bygger bro og skaber meningsfuld sammenhæng mellem ens historie, nutidige udfordringer og drømme om fremtiden.
 
 Styrker kulturelle og kollegiale bånd, som kan være altafgørende for at kunne udvikle og efterleve visioner og strategier.
Storywalken fik os væk fra kontoret og ud under åben himmel, hvilket i sig selv var en værdifuld oplevelse. Stemningen i virksomheden var afslappet og løssluppen, og de smukke omgivelser i naturen gjorde, at alle turde åbne op og tale om udfordringer, der ellers let bliver tilbageholdt i en travl hverdag.
Det var en fantastisk ramme for dialog og samtale, hvor vi alle skulle forholde os til relevante spørgsmål om vores kulturelle fortælling, som var målet med vores storywalk.
Anne Nygaard, Business Developer hos Suncil
 
Storywalk fra a-z
Forskellige opsamlingsmuligheder, som fx en workshop, efter selve vandreturen, fører den centrale fortælling et vigtigt skridt videre.
Fortællingens endelige form og indhold kan efterfølgende udføres af a2be kommunikation som afslutning på hele processen.
Prisen for en storywalkproces kan variere fra ca. 6.500 til ca. 45.000
 
 
 
DET FØRSTE SKRIDT?
Skriv til trine@a2be.dk
eller ring 2891 5150
Lad os mødes og tale om din eller jeres aktuelle udfordring.
Få et bud på en proces, der omfatter valg af rute og opbygning af øvelser undervejs samt form og indhold på oplæg og evt. workshopforløb før og efter vandreturen.
 
a2be kommunikation | 8250 Egå  | Tlf.: 2891 5150